Mala pomoc, hitno mi je

Post Reply
_Deadly Doll
Posts: 10
Joined: Fri Jun 18, 2010 7:30 pm

Samo da pitam nesto... Da li covjek, da bi se poceo baviti bilo kakvim oblikom magije, mora biti krsten?
Last edited by _Deadly Doll on Wed Jun 23, 2010 9:00 am, edited 1 time in total.
User avatar
little wich
Posts: 264
Joined: Thu Dec 31, 2009 6:55 pm
Location: Bar

Nisam bas puno upucena u to ali po meni ne moras vjerovati u Boga ako se zalis bavit magijom. Ja na primjer ne vjeruj u Boga , ali me veoma zanima magija, ali posto sam pocetnik jos uvjek nisam pocela da se bavim s njom, nego je izucavam, citam knjige i tako to.Vjerovatno si upoznata s tim da se u religiji witchcraft, da postoji Boginja ali ona predstavlja drvece, biljke, zivotinje i sve sto nas okruzuje, jer oni blagosiljaju prirodu u , takvo glediste Boga vjerujem.
User avatar
little wich
Posts: 264
Joined: Thu Dec 31, 2009 6:55 pm
Location: Bar

Ja smatram da to sto nisi krstena nema veze sa magijom, to je moje misljenje.Ne znam bas puno o tome, ali po meni to nebi trebalo da predstavlja prepreku za bavljenje magijom.
_Deadly Doll
Posts: 10
Joined: Fri Jun 18, 2010 7:30 pm

svejedno, hvala :)
User avatar
little wich
Posts: 264
Joined: Thu Dec 31, 2009 6:55 pm
Location: Bar

nema na cemu. ;)
User avatar
Trystane
Posts: 12
Joined: Mon May 17, 2010 2:25 pm
Location: Tower of Dawn and Dusk
Contact:

_Deadly Doll wrote:Samo da pitam nesto... Da li covjek, da bi se poceo baviti bilo kakvim oblikom magije, mora biti krsten?
Do prave, iskonske i poganske magije od predkrscanske kulture ne bi ni doslo, da je odgovor na tvoje pitanje potvrdan. Magija nije 'stvorena' ('otkrivena' bi bila mozda bolja rijec) sa dolaskom krscanstva.