Vidovnjaštvo

marty
Posts: 74
Joined: Thu Dec 27, 2007 9:35 am
Location: Dugo Selo

Jednom su mi rekli da posjedujem sposobnosti vidovnjaštva. Više manje se dogodi onako kako kažem pa me više strah i govoriti a kamoli nešto pomisliti, jer jednom kada sam zamislila veliki val kako se kreće prema meni, što sam pripisala svojoj mašti za par dana se dogodio onaj strašan tsunami u Indiji, ljuti me kada ne mogu prepoznati gdje i kada će se takvo nešto dogoditi, kako mogu unaprijediti te sposobnosti? :roll:
User avatar
Gost
Dežurni slastičar
Posts: 475
Joined: Sat Nov 10, 2007 9:06 pm
Contact:

Za početak treba razumijeti što ti se dešava:
http://www.hermetizam.com/h_levi.htm
Illuminata Ultima
Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum (I.N.R.I.)
marty
Posts: 74
Joined: Thu Dec 27, 2007 9:35 am
Location: Dugo Selo

Možeš li mi molim te objasniti kakve veze hermetizam ima s vidovnjaštvom, uistinu sam laik u svemu tome makar me sve zanima. :lol:
User avatar
Gost
Dežurni slastičar
Posts: 475
Joined: Sat Nov 10, 2007 9:06 pm
Contact:

marty wrote:Možeš li mi molim te objasniti kakve veze hermetizam ima s vidovnjaštvom, uistinu sam laik u svemu tome makar me sve zanima. :lol:
Pa jesi pročitala članak?
Illuminata Ultima
Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum (I.N.R.I.)
marty
Posts: 74
Joined: Thu Dec 27, 2007 9:35 am
Location: Dugo Selo

Jesam i sada mi je puno jasnije. Uvijek prvo bubnem prije nego što vidim. Ima li koja druga tehnika osim meditacija koja može pospješiti razvoj vidovnjaštva?. :idea:
marty
Posts: 74
Joined: Thu Dec 27, 2007 9:35 am
Location: Dugo Selo