Magija svijećama

User avatar
v_nbls
Posts: 100
Joined: Mon Nov 12, 2007 11:52 pm

da li se netko bavi s Candle Magick.. ako da neka napise nesto... zapravo me konkretno zanimaju ona ulja sto se na pocetku mazu
-kako? od vrha prema dolje? ili od sredine prema gore pa od sredine pa prema dolje?
i koja su to ulja?
ona obicna - etericne? maslinovo - ono jestivo?
:?:
ma sad mi vise nista nije jasno... pa mi napisite vasa iskustva..kako vi to radite? i sve ostalo uz to....






(nakon svih tih godina - jos uvijek sam pocetnik :D
sto vise citam to manje znam :mrgreen: )
"..too weird to live, too rare to die.."
User avatar
v_nbls
Posts: 100
Joined: Mon Nov 12, 2007 11:52 pm

e da i kako se to namaze odnosno utrlja.... da li kao da palim logorsku vatru onak trljanjem ili? :oops:
uf kako ovo zvuci smijesno...

.. ali tko pita ne skita
"..too weird to live, too rare to die.."
User avatar
emina
Site Admin
Posts: 913
Joined: Sat Oct 13, 2007 9:36 pm
Location: Ispod punog mjeseca
Contact:

v_nbls wrote:da li se netko bavi s Candle Magick.. ako da neka napise nesto... zapravo me konkretno zanimaju ona ulja sto se na pocetku mazu
-kako? od vrha prema dolje? ili od sredine prema gore pa od sredine pa prema dolje?
i koja su to ulja?
ona obicna - etericne? maslinovo - ono jestivo?
:?:
ma sad mi vise nista nije jasno... pa mi napisite vasa iskustva..kako vi to radite? i sve ostalo uz to....






(nakon svih tih godina - jos uvijek sam pocetnik :D
sto vise citam to manje znam :mrgreen: )